پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227358
انتقاد پيشکسوت استقلال از رحمتي
تاریخ انتشار : 1395/10/01 19:21:00
نمایش : 1439
محمد نوري گفت: من دشمني شخصي با رحمتي ندارم، اما واقعيت اين است که رحمتي در کنار سيوهاي فوق العاده‌اي که دارد، گل بد هم زياد مي‌خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد نوري ضمن بيان اين مطلب افزود: فصل گذشته وقتي استقلال شرايطي داشت که هم قهرمان  ليگ شود و هم قهرمان جام حذفي، متاسفانه مهدي رحمتي با ارتکاب يک اشتباه بزرگ در جريان بازي با تراکتورسازي و ايجاد حاشيه‌هاي بزرگ قهرماني اين تيم را به خطر انداخت و در نهايت اين عنوان از دست رفت.

پيشکسوت استقلال گفت: دامنه همان حاشيه‌هاي بازي فصل گذشته با تراکتورسازي به فينال جام حذفي هم کشيده شد و باعث شد استقلال قهرماني جام حذفي را هم از دست داد. رحمتي در آن بازي هم آنقدر بي تمرکز بود که حتي يکي از ۵ ضربه پنالتي ذوب آهني‌ها را هم نگرفت. آن هم رحمتي که استاد مهار پنالتي است.

نوري گفت: استقلال در صورت صعود به مرحله بعد جام حذفي شانس زيادي براي کسب قهرماني داشت، اما ديروز اين شانس هم از دست استقلال رفت. من کاري به اتفاقات پيش از بازي ندارم که گويا رحمتي گفته در بازي کردن مردد بوده است. اما از نظر فني او لااقل روي يک گل کاملا مقصر بود.

مدافع پيشين استقلال گفت: من دشمني شخصي با رحمتي ندارم، اما واقعيت اين است که رحمتي در کنار سيوهاي فوق العاده‌اي که دارد، گل بد هم زياد مي‌خورد. شکست‌هاي سنگين با تعداد گل بالا هم در کارنامه رحمتي کم نيست. مثل دربي که ۴ گل خورد، يا تراکتورسازي فصل قبل که ۳ گل خورد، همين بازي با نفت که ۳ گل خورد و بازي هاي ديگر. 

وي افزود: منصوريان را نمي‌دانم، اما اگر مسئوليت استقلال با من بود فعلا به رحمتي استراحت مي دادم و موقعيت را در اختيار يک دروازه بان جوان مي گذاشتم. وقتي قرار است استقلال دو تا و سه تا و چهار تا بخورد، لااقل يک دروازه بان جوان اين گل ها را بخورد.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html